اسپارتان:مرورگر جدید مایکروسافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394
بازدید : 598
نویسنده : بنیامین سلمانی

از جمله این قابلیت‌ها باید به یکپارچه‌سازی و همگام‌‌سازی اسپارتان با کورتانا دستیار صوتی مایکروسافت اشاره کرد که در قالب تکنولوژی Ask Cortana نمود یافته است.همچنین قابلیت یادداشت نکته یا متن در کنار صفحات وی با استفاده از قلم یا ماوس.کاربران می‌توانند تا حاشیه‌نویسی ‌روی صفحات را با ‌تکنولوژی Web Note به اشتراک بگذارند و صفحات حاشیه نویسی شده در بسیاری از مرورگرهای قابل مشاهده است.

این مرورگر جدید قابلیتی با نام Reading View دارد که صفحات وب را در حالتی قرار می‌دهد که مطالعه آن‌ها برای کاربر ساده‌تر باشد و همچنین آن‌ها را قادر به ذخیره صفحات برای مطالعه آتی می‌کند. البته هنوز قابلیت مطالعه آفلاین صفحات ذخیره ‌ممکن نیست.

همچنین این مرورگر رونمایی از موتور رندر صفحات مایکروسافت ـ‌ که البته تغییراتی جدید بر روی موتور قبلی است ـ نیز بود. اسپارتان که با نسخه نهایی ویندوز ۱۰ به کل نهایی و کامل منتشر خواهد شد، تنها از موتور رندر جدید با نام Edge استفاده می‌کند. در عین حال IE ۱۱ که همچنان در ویندوز ۱۰ به حیات خود در کنار اسپارتان ادامه خواهد داد، از موتور قبلی Trident استفاده خواهد کرد.

البته در به‌روزرسانی اخیر ویندوز ۱۰ چندین رفع عیب و نقص دیگر نیز رخ داده است؛ اما مهم‌ترین نکته، به‌روزرسانی حضور اسپارتان است. از سویی مقامات مایکروسافت اعلام کرده‌اند ‌به زودی نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های هوشمند مجهز به ویندوز فون منتشر می‌شود که قابل نصب ‌روی بیشتر گوشی‌های سری Lumia خواهد بود.

 

منبع:گجت نیوز




:: برچسب‌ها: مایکروسافت , اسپارتان , ویندوز10 , مرورگر اسپارتان , مرورگر جدید مایکروسافت , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 806
بازدید کل : 123351
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com