استون مارتین جی تی2015:خودوری ثروتمندان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
بازدید : 640
نویسنده : بنیامین سلمانی

از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از گروه پرمیر اتوموتیو، به‌شمار می‌آمد، که خود زیرمجموعه‌ای از شرکت فورد محسوب می‌شد. در ۱۲ مارس ۲۰۰۷ در پی انعقاد قراردادی به ارزش ۴۷۹ میلیون پوند، استون مارتین به کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های سرمایه‌گذاری ادیم، سرمایه‌گذاری الدار و پرودرایو، که توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد، واگذار گردید.
اما شرکت فورد ۴۰ میلیون پوند از سهام استون مارتین که معادل ۱۰٪ درصد از کل سهام آن است، را حفظ کرد. با احتساب این مبلغ، ارزش کل شرکت در سال ۲۰۰۷ معادل ۹۲۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.

vantage-gt-29_1200

و این روزها استون مارتین نامی است که مواجهه با آن برای عاشقان دنیای خودرو یادآور سوپر اسپرت هایی خاص و اشرافی است. از سال ۱۹۱۳ میلادی تا کنون این کمپانی انگلیسی مسیر خود در راستای تولید محصولاتی متمایز را دنبال کرده و بی شک عملکردی کاملا موفق را نیز به ثبت رسانده است. استون مارتین در طراحی خودرو، کلاس ویژه ای را ایجاد کرده به نحوی که شناسایی مدل های آن حتی بدون کوچکترین نمایه و لوگویی بسیار ساده می نماید. حتی آنهایی که علاقه خاصی به اخبار دنیای خودرو ندارند در فیلم های مامور همه فن حریف دنیای سینما یا همان ۰۰۷ انواع مدل های استون مارتین با قابلیت هایی عجیب را دیده و حتما عاشق این خودرو شده اند. به هر ترتیب این شاهزاده انگلیسی ماجراجویی های خود را در دنیای خودرو دنبال می کند و هر زمان که محصولی را به بازار ارائه می دهد تحسین مخاطبان را با خود همراه دارد.

 

اکنون با یک جی تی از خانواده مارتین آشنا خواهیم شد که دور از هیاهو و حواشی رایج در دنیای خودرو، وارد میدان شده و با تاکید بر همان ساختارهای نرمال طراحی خانواده خود، محصولی چابک و جذاب به نظر می آید.

البته وجود عنوان “جی تی” در نام هر خودرویی، موجب افزایش انتظار مخاطب از آن خودرو به عنوان یک سوپر اسپرت تمام عیار می شود. اما باید توجه داشت که استون مارتین در رویکرد خود به ساخت موتور و انتخاب قابلیت های آن نیز راهبردهای خاصی را دنبال می کند.

 

(گفتنی است در مدل های قدرتمند استون مارتین مانند ونتیج رودستر با موتور ۱۲ سیلندر؛ خروجی قلب تپنده خودرو برابر با ۵۶۵ اسب بخار است در حالیکه سوپر اسپرتی چون گودزیلای نیسان با یک موتور ۶ سیلندر نتایج به مراتب بهتر از استون مارتین دارد. اما همانطور که عنوان شد هدف استون مارتین ارائه محصولاتی اسپرت و البته قدرتمند برای استفاده در شهر است. با این تفاسیر نباید انتظار داشت که استون مارتین در اندیشه ارائه قدرتمندترین های تاریخ خودرو باشد!)

 

به هر ترتیب اکنون با یک استون مارتین ونتیج جی تی سر و کار داریم. برای این نمونه از یک موتور ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری با خروجی ۴۳۰ اسب بخار استفاده شده است. گشتاور این مجموعه برابر با ۳۶۱ پوندفوت است که مجموعه ای با قدرت مناسب را در برابر مصرف کننده قرار می دهد.

 

اوج هنرمندی استون مارتین را باید در فضای داخل کابین ونتیج جی تی جستجو کنید. جائیکه استفاده از چرم، فیبرکربن و مخمل یک مجموعه لوکس و اشرافی را در برابر مخاطب قرار می دهد.  در فضای داخلی نیز رنگ زرد نقش بسیار پررنگی دارد. دوخت زرد رنگ درشت با فیبرکربن و چرم مشکی در کنسول جلویی خودرو زیبایی خاصی را ایجاد کرده است. طراحی فضای داخل کابین ما را به یاد کانتیننتال جی تی وی ۸ اس کانورتیبل از بنتلی می اندازد.

 

 منبع:زومیت
 



:: برچسب‌ها: استیون مارتین , ماشین های جی تی , جدید ترین ماشینها , ماشین های سال2016 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 802
بازدید کل : 123347
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com