تست عمر باتریxperia E4


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 فروردين 1394
بازدید : 597
نویسنده : بنیامین سلمانی

برند های شناخته شد و معتبر تولید کننده تلفن همراه هم به فکر عرضه گوشی هایی ارزان قیمت با مشخصاتی خوب افتاده اند.یکی از این محصولات گوشی Xperia E4 شرکت سونی است که علیرقم قیمت ۱۵۵ دلاری ، دارای مشخصات مناسبی است.در این مطلب به بررسی عمر باتری آن خواهیم پرداخت.

این تلفن هوشمند با داشتن چیپست ۴ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز مدیاتک (با شماره مدل MT6582) در کنار پردازنده گرافیکی Mali-400MP2 و یک گیگابایت حافظه رم، قدرت کافی را برای اجرای روان اندروید ۴.۴ به همراه اپلیکیشن‌های معمول و کارهای روزمره و حتی انجام بازی‌های معمولی داراست.

Sony Xperia E4g (2)

حافظه داخلی ۸ گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین اصلی با سنسور ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل (چگالی ۲۲۰ پیکسل بر اینچ) سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

Xperia E4 Dual (2)

اما یکی از برتری‌های مهم این Xperia E4 باتری نسبتا خوبش با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی آمپر و عمر باتری طولانی آن است.به طوری که این گوشی در تست‌های GSMArena توانسته است به ترتیب در مکالمه تلفنی ۱۱ ساعت و ۷ دقیقه، در تست وبگردی ۱۶ ساعت و ۴۰ دقیقه! و در پخش مداوم ویدئو ۹ ساعت دوام بیاورد.

و اگر شما بطور متوسط، روزانه یک ساعت ویدئو تماشا کنید، یک ساعت وبگردی کنید و یک ساعت هم مکالمه تلفنی داشته باشید، باتری این گوشی برای ۸۸ ساعت (حدود سه و نیم روز) جوابگوی استفاده شما خواهد بود.این درحالی است که حالت ذخیره باتری روی گوشی غیرفعال بوده و درصورت فعال کردن آن حالت، این زمان افزایش خواهد یافت.

xperia e4 battery

منبع:گجت نیوز





:: برچسب‌ها: اکسپریا ای4+xperia E4+باتری گوشی+باتری اکسپریا ای4 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 775
بازدید کل : 123320
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com