اسمارت فون جدید هواوی با قلم استایلوس در راه است.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394
بازدید : 499
نویسنده : بنیامین سلمانی

در همین رابطه،رسانه های کره ای با اشاره به نفوذ اسمارت فون های این شرکت به بازار تمامی کشورهای جهان، اعلام کردند که هوآوی مذاکرات خود را با پیشگامان عرصه تولید قلم استایلوس آغاز کرده است و سعی دارد از این تکنولوژی نوظهور در گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

این شرکت که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می تواند در آینده ای نزدیک فروشی حتی بالاتر از محصولات اپل و سامسونگ را تجربه کند، امیدوار است که با تولید این گوشی و قلم مخصوص آن، بخشی از بازار این قبیل از گوشی ها را که هم اکنون تحت فرمانروایی مطلق گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ است، در دست بگیرد.

از این رو، مسئولین این شرکت ملاقات هایی را با کمپانی Wacom که پیشتر قلم S Pen سامسونگ را طراحی و تولید کرده بود، داشتند. اما متاسفانه، توافقی میان این دو حاصل شد. هوآوی که نتوانست نظر کمپانی نام برده را جلب کند، تلاش های خود را برای یافتن شریکی دیگر آغاز کرد و توانست با شرکتی که در حال حاضر به عنوان رقیب Wacom در تولید قلم های هوشمند محسوب می شود، به توافق اولیه برسد.

تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در خصوص نام این شرکت، ویژگی های این قلم و همچنین مشخصات سخت افزاری اسمارت فونی که به این قلم مجهز خواهد بود، منتشر نشده است. اما با توجه به اینکه، هوآوی پیشتر استفاده از قلم استایلوس را در گوشی های Ascend Mate در سر می پروراند، می توان انتظار داشت که این قلم در اسمارت فونی استفاده خواهد شد که از مشخصات سخت افزاری بالایی برخوردار باشد.

بد نیست بدانید چندی پیش هوآوی حق استفاده از برخی نمایشگرهای آمولد خمیده‌ی سامسونگ را نیز خریداری کرده و ممکن است در سال ۲۰۱۶ شاهد محصولات جالبی از این شرکت باشیم؛ با این وجود حال می بایست منتظر بمانیم و ببینیم که هوآوی با تولید فبلت مورد بحث، چگونه در مقابل تلفن‌های سری نوت سامسونگ قد عمل کرده و آیا در این رقابت پیروز خواهد شد یا خیر.

 

 

منبع :گجت نیوز




:: برچسب‌ها: هواوی , قلم استایلوس , فبلت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 761
بازدید کل : 123306
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com