تمرکز ال جی روی گوشی های تاشونده و لول شونده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394
بازدید : 494
نویسنده : بنیامین سلمانی

در سال های اخیر، شرکت های کره ای سامسونگ و ال‌جی که همواره از پیشگامان در عرصه تولید نمایشگرها محسوب می شوند، به پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه دست یافتند و موفق به تولید نمایشگرهایی شده اند که از قدرت خم شدگی بسیار بالایی برخوردار هستند.از این رو، شرکت سامسونگ قصد دارد تا جدیدترین محصولات خود را مجهز به این نمایشگرها روانه بازار کند و به نوعی شوک بزرگی را به بازار محصولات هوشمند وارد کند.

lg-foldable-displays

اما گزارش های رسیده از کره جنوبی حاکی از این است که شرکت رقیب یعنی ال‌جی، هیچ تمایلی برای استفاده از چنین نمایشگرهایی در گوشی های هوشمند خود ندارد و به تازگی اعلام کرده که به زودی تولید انبوه این نمایشگرها را برای کمپانی دیگری آغاز خواهد کرد.اگرچه در این گزارش اشاره ای به نام این کمپانی نشده است اما گفته می شود که یک کمپانی بزرگ نرم افزاریست که قصد دارد اسمارت فون های بالارده شرکت هایی همچون اپل و سامسونگ را به چالشی بزرگ بکشاند.

lg_g_flex_display_sg_6

این چنین بر می آید که این کمپانی مرموز مشکلی از لحاظ منابع مالی ندارد، چرا که شرکت ال‌جی بخشی از هزینه های سرمایه گذاری بر روی تولید این نمایشگرها را به این کمپانی واگذار کرده است که چیزی بالغ بر صدها میلیون دلار برایش آب خواهد خورد. گفته می شود ال‌جی این نمایشگرهای تاشو را در کارخانه ای در شهر GUMI کره جنوبی تولید خواهد کرد.

lg_g_flex_display_sg_8

در حال حاضر، شرکت مایکروسافت، عنوان بزرگ‌ترین شرکت نرم افزاری جهان را یدک می کشد و با توجه به شواهد موجود، بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده اند که این کمپانی مرموز همان مایکروسافت است.جالب اینجاست که در این گزارش آمده که شرکت مذکور از نمایشگرهای تاشوی شرکت سامسونگ نیز به صورت آزمایشی استفاده کرده است و در نهایت تصمیم گرفت تا قرارداد همکاری خود را با شرکت ال‌جی منعقد کند.

lg_g_flex_display_sg_3

شواهد حاکی از این است که زمان زیادی تا رونمایی از اولین اسمارت فون های مجهز به نمایشگرهای تاشو باقی نمانده است چرا که شنیده هایی مبنی بر تصمیم سامسونگ برای معرفی گوشی هوشمندی مجهز به این صفحه نمایش در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی به گوش می رسد که البته فعلاً در حد شایعه بوده و نمی توان با قاطعیت در مورد آن اظهار نظر کرد.

 

منبع:گجت نیوز

 

 




:: برچسب‌ها: ال جی , گوشی با صفحه تاشو ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 784
بازدید کل : 123329
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com