سامسونگ و اپل در فکر فروش اقساطی محصولات خود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394
بازدید : 409
نویسنده : بنیامین سلمانی

حال به نظر می رسد که با نیم نگاهی به این اقدام اپل، سامسونگ نیز چنین طرحی را برای کاربران ساکن ایالات متحده در دست اجرا دارد و اکنون در تلاش است تا طرح فروش اقساطی پرچمداران خود را آغاز نماید. یکی از مدیران بازاریابی سامسونگ به وب سایت «فوربس» گفته که این طرح تا ماه های آینده اجرایی خواهد شد.

 

اپل طرح فروش اقساطی موبایل های خود را در جریان معرفی آیفون های جدید و با نام «iPhone Upgrade Program» به کاربران شناساند. در این طرح، کاربران تشویق می شوند تا به جای خرید موبایل از اپراتورهای مخابراتی با قراردادهای دو ساله، به شکل مستقیم محصول را از اپل استور خریداری کنند.

کاربران اپل می توانند در ازای پرداخت ماهانه ۳۲ دلار، صاحب یک آیفون شوند. البته باز هم قراردادها دوساله خواهد بود اما تمایز طرح اپل با نمونه ای که از سوی اپراتورها پیشنهاد می شود، این است که هر کاربر می تواند به شکل سالانه، دست به خرید نمونه جدید آیفون بزند و البته آیفون ها شامل گارانتی های ویژه «Apple Care» هم خواهند بود. تحلیلگران نیز در این میان اذعان داشته اند که طرح اپل، برای استفاده کاربران بسیار به صرفه تر است تا اینکه به سراغ قراردادهای اپراتورهایی همچون AT&T و ورایزن بروند.

در این میان اما طرح دقیق سامسونگ برای ایده فروش اقساطی به شکل دقیقی عنوان نشده. نکته ای که چنین طرح هایی را حائز اهمیت می کند، این است که برای چندین سال، کاربران برای خرید موبایل و سخت افزارهای جدید اینچنینی به سوی اپراتورها رفته اند. حال اما اپل و سامسونگ تلاش می کنند تا با روش های تازه ای، این سنت را شکسته و نحوه خرید کاربران در ایالات متحده را دست خوش تغییرات گسترده ای کنند.

 

 

منبع:دیجیاتو

 



:: برچسب‌ها: سامسونگ , اپل , فروش اقساطی , موبایل , گوشی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 747
بازدید کل : 123292
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com