مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 19 تير 1394
بازدید : 411
نویسنده : بنیامین سلمانی

حال بر اساس اطلاعات و تصاویری که از طریق مرکز صدور گواهینامه های TEENA چین منتشر شده ، به نظر می رسد پس از موفقیت گوشی تاشو SM-G9098 سامسونگ در سال گذشته ، این شرکت به دنبال ارائه نسل بعدی آن با شماره مدل SM-G9198 می باشد.یکی از ویژگی های قابل توجه در مشخصات سخت افزاری این گوشی استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۸ در آن می باشد.

Samsung SM-G9198 1

همانطور که در بالا اشاره شد، یکی از مهمترین نکاتی که در مشخصات فاش شده از گوشی تاشو Samsung SM-G9198 نظر ما را به خود جلب کرده است ، استفاده از تراشه شش هسته‌ای Snapdragon 808 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برای هر هسته در آن است که این گوشی را به محصولی قدرتمند در رده خود مبدل ساخته است. ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ نیز از دیگر مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند تاشو به حساب می‌آید.

SM-G9198 سامسونگ  به یک نمایشگر ۳.۹۱-اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ مجهز شده و تجهیزات تصویربرداری آن را یک دوربین ۱۶-مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی ۵-مگاپیکسلی در جلو تشکیل داده است. اندروید ۵.۱.۱ آبنبات‌چوبی نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی‌هوشمند قرار گرفته است.همچنین گفته شده این گوشی‌هوشمند با ابعاد ۱۱۹.۷×۶۶.۶×۱۶.۷ تولید شده و از شبکه‌ی ۴G LTE نیز پشتیبانی کند.

از قیمت ، زمان عرضه و بازارهای فروش این گوشی هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده.با این حال به نظر  می رسد که تنها کشور چین مقصد نهایی Samsung SM-G9198 باشد.

 

 

 

منبع:گجت نیوز




:: برچسب‌ها: گوشی تاشو , پردازنده اسنپ دراگون , سامسونگ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 801
بازدید کل : 123346
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com