اختراع جدید سامسونگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 698
نویسنده : بنیامین سلمانی
سامسونگ را می توان به عنوان اولین شرکت دنیا در تولید گجتی با صفحه نمایش خمیده معرفی کرد.ولین محصول ساسمونگ با این ویژگی ، گلکسی نوت ۴ اج بود که در یک طرف صفحه نمایش خود دارای انحنا بود و به دنبال آن گلکسی اس ۶ اج که در هر دوطرف صفحه نمایش خود انحنا داشته و یکی از نوآورانه ترین گوشی های مرفی شده جهان است.حالا ظاهرا سامسونگ پا را فراتر گذاشته و اختراعی را ثبت کرده که نشان میدهد اسن شرکت به دنبال تولید یک گوشی کاملا منعطف منعطف است.

flexible-phone

داشتن یک تلفن هوشمند انعطاف پذیر می‌تواند آرزوی هر کسی باشد. اما برای برآورده شدن این آرزو سخت افزار‌ مورد استفاده نیز علاوه بر فریم گوشی باید این قابلیت را داشته باشند.در آخرین پتنت ( اختراع ) ثبت شده توسطسامسونگ ، گجت الکترونیکی ( ظاهرا یک اسمارت فون ) را مشاهده می کنیم که اجزای آن قابلیت انعطاف پذیری دارند.

flexible-samsung-patent

بر طبق این پتنت، سامسونگ ممکن است دست به ساخت یک فریم از جنس‌های صمغ مصنوعی، فلز، شیشه و شیشه‌ی فشرده شده توسط پلاستیک  (GFRP) و فیبر کربن فشرده شده‌ی پلیمر  (CFRP) بزند.  گوشی مورد نظر بعد از خم شدن باید قابلیت برگشت به حالت اولیه و صاف را داشته باشد!

سامسونگ این حق انحصاری را در اواخر سال ۲۰۱۴ در آمریکا ثبت کرده. البته توجه داشته باشید که این فقط یک پتنت می‌باشد و باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای این پتنت دارد. بعید به نظر می‌رسد که فعلا سامسونگ یکگوشی کاملا انعطاف پذیر را معرفی کند.

منبع:گجت نیوز




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 773
بازدید کل : 123318
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com