فروش آیپد مینی اولیه متوقف شد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 320
نویسنده : بنیامین سلمانی

آیپد مینی اولیه در اکتبر سال ۲۰۱۲ میلادی معرفی شد و حتی در آن زمان نیز از سخت افزاری قدیمی بهره می برد، حالا اما هیچیک از مدل های این محصول از چیپست دارای عمر بیشتر از دو سال بهره نمی برند و این یعنی توسعه دهندگان دیگر از این بابت که مدل های خریداری شده توسط برخی از کاربران توانایی اجرای نرم افزارهایشان را ندارند، نگران نخواهند بود و می توانند اپلیکیشن هایی بسازند که از قابلیت های جدیدترین مدل های این محصول بهره می برند.

یکی از سخنگویان اپل هم توقف تولید آیپد مینی اولیه را تایید کرده و در ایمیلی که برای سایت The Verge ارسال کرده، نوشته: آیپد مینی بدون نمایشگر رتینا دیگر موجود نیست و حالا همه مدل های این محصول و همچنین آیپد ایر دارای چیپست های ۶۴ بیتی طراحی شده توسط خود اپل و نمایشگرهای رتینا هستند.

خبر حذف این محصول از فروشگاه آنلاین اپل صبح امروز و در سایت ۹to5Mac منتشر شد و به این ترتیب صرفا مدل های جدیدی از آیپد ایر و ایر ۲ و همچنین مینی ۳ و ۲ فروخته خواهند شد.

البته برخی از دستگاه های مک که هم اکنون به فروش می روند نیز فاقد نمایشگر رتینا هستند که آنها هم مدل های جدیدتری دارند و پیش بینی می شود در آینده نه چندان دور همچون آیپد مینی اولیه تولیدشان متوقف گردد.

گفتنی است که اپل یکی از نخستین شرکت هایی بود که استفاده از نمایشگرهای با رزلوشن بالا را در دستور کار خود قرار داد اما اینکه چرا یکدست کردن محصولاتش تا این اندازه زمان برده، مساله ایست که شگفتی بسیاری را در پی داشته.

منبع:دیجیاتو




:: برچسب‌ها: اپل , آیپد , آیپدمینی , فروش آیپدمینی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 785
بازدید کل : 123330
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com