یک نوجوان کانادایی برای یافتن موبایل خودبه قتل رسید(خارج از بحث)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
بازدید : 500
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت هایی همچون اپل و گوگل، برای جلوگیری از این موضوع، ابزارهایی همچون Find My iPhone و یا Device Manager for Android را تدارک دیده اند تا کاربران با استفاده از آنها قادر باشند موبایل گم شده خود را ردیابی نموده و آن را پیدا کنند. این ابزارها اگرچه تا کنون چشم کاربران بسیاری را به جمال موبایل هایشان روشن کرده اند، اما در بعضی مواقع باعث بروز اتفاقات تلخی نیز می شوند.

جرمی کوک، یک نوجوان ۱۸ ساله کانادایی است که از جمله قربانیان این ابزارها به شمار می رود. جرمی موبایل خود را در یک تاکسی فراموش می کند و سپس تلاش می نماید تا آن را ردیابی کند.

نقشه موقعیت موبایل را در ساعت ۵ صبح در یک پارکینگ به نمایش در می آورد. جرمی با خواهرش راهی این پارکینگ می شود و سه نفر را در یک خودرو مشاهده می کند. او تلاش می کند تا موبایل خود را پس بگیرد، اما راننده ماشین را روشن کرده و به حرکت در می آید. جرمی دست از تلاش نمی کشد و از طریق پنجره کمک راننده، وارد خوردو در حال حرکت می شود. در این شرایط ناگهان چند صدای گلوله می آید و ساعاتی بعد پلیس جسد بی جان جرمی را در پارکینگ پیدا می کند.

تا کنون حوادثی از این دست برای افرادی که سعی کرده اند تلفن گم شده خود را پیدا کنند، بسیار پیش آمده، لذا بهتر است قبل از هر اقدامی، به خوبی شرایط محیط را مورد بررسی قرار دهید. پلیس لس آنجلس در این رابطه به کاربران یادآور می شود که: «این تنها یک موبایل است و قطعا ارزشش را ندارد تا جان خود را برای آن از دست بدهید.»

 

 

منبع:دیجیاتو

 



:: موضوعات مرتبط: خارج از بحث , ,
:: برچسب‌ها: قتل , سرقت , موبایل , کانادا ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 752
بازدید کل : 123297
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com