رونمایی فیسبوک از اپلیکیشن Moments


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 309
نویسنده : بنیامین سلمانی

اکنون «آزمایشگاه خلاقیت» فیسبوک اپلیکیشن جدیدی را به نام Moments ارائه داده که در یک کلام، به اشتراک گذاری تصاویر گرفته شده را با دوستانتان ساده تر می کند. نکته ای که اپلیکیشن یاد شده را از اپ های همرده متمایز می نماید، استفاده از هوش مصنوعی در آن است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 

نرم افزارMoments برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر گشته و می تواند تصاویر را بر اساس زمان ثبت، مکان ثبت و همچنین با استفاده از هوش مصنوعی و شناخت چهره ها، دسته بندی نماید. سپس می توانید به راحتی هر دسته یا تصویر را با دوستانی که تمایل دارید و آنها نیز از اپ یاد شده استفاده می کنند به اشتراک بگذارید.

در نتیجه به شکل ساده، زمانی که با دوستانان بیرون هستید، به جای اینکه هر شخص از یک منظره تصویری را به ثبت برساند، صرفا یک نفر می تواند عکس گرفته و بعدا با این اپلیکیشن آن را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد.

فیسبوک اذعان دارد که تمام عملیات به شکل خصوصی انجام شده و سایرین دسترسی به تصاویر به اشتراگ گذاشته شده نخواهند داشت. کاربر می تواند به راحتی یک تصویر را به اینستاگرام نیز منتقل کرده و یا آن را به کاربران دیگر در پلتفرم اندروید و iOS بفرستد.

اپلیکیشن Moments از امروز برای iOS و Android در ایالات متحده قابل دسترس بوده و در روزهای آینده می توان انتظار داشت که در دسترس سایر کاربران در نقاط مختلف جهان نیز قرار گیرد.

 




:: برچسب‌ها: فیسبوک , نرم افزارmomentsفیسبوک ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 802
بازدید کل : 123347
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com