کدام گوشی های اندروید باتری بهتری دارند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394
بازدید : 331
نویسنده : بنیامین سلمانی

رتبه اول: ال جی G3

الجی G3 یکی از بهترین گوشی های هوشمند از لحاظ عملکرد باتری می باشد .این گوشی فوق العاده دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری می باشد که صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD ، پردازنده Snapdragon 801 و حافظه رم ۳ گیگابایتی این دستگاه را تغذیه میکند .داشتن چنین سخت افزاری G3 را به یک مدل بسیار قدرتمند تبدیل کرده است اما با این حال به لطف داشتن بهینه سازی مناسب، میزان بازده باتری بسیار خوب است .
اگر بطور مداوم با آن بازی نکنید و یا یک برنامه سنگین بطور پیوسته در حال اجرا نباشد، جی۳ میتواند تا دو روز کاری پاسخگو باشد که این توانایی حتی در مدل هایی با مشخصات سخت افزاری ضعیفتر هم وجود ندارد .
توجه داشته باشید که جی۳ دارای صفحه نمایش بزرگی است و اگر بخواهید ویدئو یا بازی های با کیفیت HD را اجرا کنید ممکن است عمر باتری به کمتر از یک روز کاهش پیدا کند .
در هر حال، در مقایسه با سایر رقبا، ال جی g3 فوق العاده است !

مشخصات کامل گوشی LG G3

باتری گوشی ال جی G3

 

رتبه دوم: HTC one M8

این مدل HTC در بین کاربران آندروید طرفداران زیادی دارد و یکی از مهمترین دلایل این محبوبیت، عمر طولانی باتری آن است .اگر چه وان m8 در این زمینه به پای LG G3 نمیرسد اما باز هم عالیست .
این گوشی دارای باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر میباشد که صفحه نمایش ۵ اینچی فول HD و پردازنده قوی Snapdragon 801 را تغذیه میکند .این پردازنده نسبت به نسخه های قبلی خود تغییراتی کوچک اما موثر نموده و همین امر یکی از رازهای موفقیت این مدل در بهبود کارایی باطری بوده است.
اگر از با این دستگاه کارهای معمولی انجام دهید به راحتی تا بیشتر از یک روز میتوانید روی عمر باتری آن حساب کتید .

مشخصات کامل HTC One M8

باتری گوشی HTC One M8

 

رتبه سوم: سامسونگ گلکسی S5

گلکسی اس۵ از بسیاری لحاظ قدرتمند است و قدرت آن تنها به خوب بودن باتری خلاصه نمیشود .یکی از نکات مثبت s5 باتری قابل تعویض آن است که در اغلب مدلهای مشابه وجود ندارد . این ویژگی به شما امکان آن را میدهد که در صورت نیاز، باطری را از دستگاه خارج کنید و دوباره جا بزنید .
از دیگر برتری های galaxy s5 صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی super AMOLED آن است که نسبت به دیگر تکنولوژی های رقیب، مصرف انرژی کمتری دارد .
و در آخر،سامسونگ گالکسی اس ۵ دارای چند حالت منحصر به فرد برای حفظ بیشتر باتری یا Power Saving میباشد، مانند Ultra Power با امکان قرار دادن ساعات یا روزهای گرانبها !

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی S5

باتری سامسونگ گلکسی s5

 

رتبه چهارم: سونی xperia Z3

سونی اکسپریا z3 دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر میباشد که در مقایسه با هم خانواده های پیشین خود مانند Z2 مقداری کمتر است، اما راز قرار گرفتن این مدل در لیست بهترین های ما، بهینه شدن سخت افزار میباشد که کمپانی سونی با انجام این کار توانسته این گوشی هوشمند را در میان دستگاه هایی با عمر باتری ۲ روز قرار دهد .
متاسفانه به دلیل طراحی خاص شرکت سونی، باتری اکسپریا زد ۳ قابل خارج شدن نیست که البته دلیل آن را میتوان ضد آب بودن این اسمارت فون دانست .
صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول HD ، پردازنده Snapdragon 801 و ۳ گیگابایت حافظه Ram ، اینمدل را به یکی از بهترین های سال ۲۰۱۴ تبدیل نموده است .

مشخصات کامل سونی Z3

باتری گوشی اکسپریا Z3

 

رتبه پنجم: هواوی Ascend Mate 7

هوآوی اسند میت ۷ یکی از بزرگترین باتری ها را در میان گوشی های هوشمند مشابه دارد که ظرفیت آن ۴۱۰۰ میلی آمپر است!
البته داشتن باطری با چنین توانی، برای این فبلت ۶ اینچی فول اچ دی ساخت چین با پردازنده هشت هسته ای Hisilicon Kirin 925 و بسیاری امکانات جانبی دیگر، ضروری به نظر میرسد . این مدل به راحتی تا دو روز کارکرد معمولی روشن می ماند و اینکار را به کمک حالت های ذخیره انرژی Smart و Ultra انجام میدهد .
اگر چه این مدل هواوی هنوز بطور کامل تست ها را نگذرانده است اما از بهترین اسمارت فون ها در زمینه عملکرد باتری است .

مشخصات کامل هوآوی Ascend Mate7

باتری هواوی Mate 7

 منبع:tech234.ir




:: برچسب‌ها: باتری گوشی , باتری موبایل , باتری , شارژر گوشی , شارژر موبایل , شارژر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 747
بازدید کل : 123292
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com