آیفون6sاز27شهریور پیش فروش می شود.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394
بازدید : 301
نویسنده : بنیامین سلمانی

آیفون بعدی از لحاظ ظاهری مشابه با آیفون کنونی خواهد بود، اما «مینگ چی کو» تحلیلگر مشهور KGI Securities می‌گوید که رنگ Rose Gold نیز به رنگ‌های آیفون آینده اضافه می‌شود.

دوربین آیفون بعدی نیز دستخوش تغییراتی جدی و بزرگ خواهد شد. علاوه بر افزایش دقت دوربین به ۱۲ مگاپیکسل، «جان گروبر» (J. Gruber) از مشهورترین خبرنگارانی که اخبار اپل را نقل می‌کند، اعتقاد دارد که دوربین آیفون بعدی دارای سیستمی با دو لنز است که قادر است تصاویری با کیفیت دوربین‌های DSLR را به ثبت برساند.

یکی دیگر از ویژگی‌های قطعی آیفون بعدی بهره‌گیری از تکنولوژی «فورس تاچ» است که اولین‌بار در اپل واچ به کار برده شد و می‌تواند تفاوت میان فشارهای آرام و محکم انگشت کاربر را تشخیص و بر مبنای آن اعمال مختلفی را انجام دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم آیفون بعدی شارژ وایرلسی، معرفی مدلی با شیشه محکم سافایر و پردازنده جدید A9 تولیدی سامسونگ است.

گزارش Mobile News تنها به زمان ورود آیفون بعدی به بازار اشاره داشته و اخبار پیشین مبنی بر معرفی این گوشی در ماه آگوست را تایید یا رد نکرده است.مینگ چی کو دو هفته پیش خبر داد که آیفون بعدی اپل در ماه آگوست رونمایی و در سپتامبر به بازار وارد خواهد شد. به گفته این تحلیلگر، ۶۶ درصد از سفارشات آیفون ۶s را مدل ۴.۷ اینچی و ۳۴ درصد باقیمانده را مدل بزرگتر ۵.۵ اینچی تشکیل خواهد داد.

منبع :گجت نیوز




:: برچسب‌ها: آیفون6S , آیفون , پیش فروش آیفون ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 808
بازدید کل : 123353
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com