اسمارت فون جدید ال جی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 703
نویسنده : بنیامین سلمانی
هرچه به زمان رونمایی از پرچم دار جدید ال جی یا LG G4 نزدیک میشویم ، اخبار ، اطلاعات و شایعت بیشتری پیرامون این محصول جدید ال جی منتشر می گردد.

lg-g4-1

در روز های گذشته رندر های تبلیغاتی ال جی جی ۴ منتشر گردید و اکنون هم تصویر رندر شده دیگری از این گوشیبر روی فضای مجازی قرار گرفته است.چیزی که در تمام این تصاویر مشترک به نظر می رسد ، نمایشگر منحنی شکل یا خمیده آن است،چیزی شبیه به LG G Flex اما با انحنای کمتر.

حتی قاب‌هایی که عکس‌های آنها منتشر گشته است، در وبسایت‌های خرده‌فروشی‌ چینی، برای فروش قرار گرفته‌اند! ابعاد ال‌جی جی‌۴ بطور رسمی تایید نمی‌گردد اما طبق اخبار منتشره، ابعادی برابر ۱۴۸.۹ × ۷۶.۵ × ۹.۹ میلی‌متر خواهد داشت.

مشخصات فنی این گوشی هنوز بطور دقیق مشخص نشده است، اما طبق گفته‌ها و خبرها، ال‌جی جی۴، به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و روی کلید پاور گوشی، مجهز خواهد بود. وجود قلمی همانند آنچه که در گوشی‌های سری نوت سامسونگ وجود دارند، می‌تواند باعث شگفتی و تحیر طرفداران کمپانی ال‌جی شود.

صفحه نمایش این گوشی نیز به احتمال زیاد اندازه‌ای بین ۵.۳ تا ۵.۷ اینچ خواهد داشت (جی۳ و جی‌فلکس۲ ال‌جی، هردو دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی هستند). همچنین احتمال استفاده از رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل یا ۱۶۲۰ × ۲۸۸۰ پیکسل نیز در این صفحه نمایش، زیاد است. دوربین این گوشی نیز مطمئنا به سنسور ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت و تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ کوآلکام نیز وظیفه پردازش اطلاعات آن را بر عهده خواهد داشت.

 

منبع:گجت نیوز




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 846
بازدید کل : 123391
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com