xperia z4درژاپن ارائه میشود.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 506
نویسنده : بنیامین سلمانی

 گوشی Sony Xperia Z4 در بخش طراحی تنها کمی سبک تر و نازک تر شده و ارتقاء سخت افزار آن هم به استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ خلاصه شده است.در کل می توان گفت که هیچ چیز غافلگیرکننده و هیجان انگیزی در اکسپریا Z4 سونی وجود ندارد.

اما آنطور که از شواهد پیداست ، سونی محصول دیگری در آستین دارد که برای عرضه جهانی آماده شده است.وبسایت روسی Hi-Tech می گوید که Xperia Z4 تنها در کشور ژاپن عرضه میشود و سونی قصد دارد در ماه می پرچمدار متفاوتی را برای دیگر کشورهای دنیا معرفی کند.

حال اینکه کلمه‌ “متفاوت” در توصیف پرچمدار جهانی سونی به چه معنی خواهد بود، اطلاعی در دست نیست؛ ولی به نظر می‌رسد پرچمدار جهانی سونی با اکسپریا Z4 در بسیاری از ویژگی‌ها از جمله زبان طراحی مشابه باشد.

دیروز تصاویری از یک گوشی جدید سونی با طراحی متفاوت و بدنه فلزی در فضای مجازی منتشر که این تصاویر به اکسپریا Z4 و یا اکسپریا Z3 Neo نسبت داده می شد.حالا دیگر مطمئن هستیم که این تصاویر مربوط به اکسپریا Z4 نمی باشند.شاید  اکسپریا Z3 Neo یا هرچه نام این گوشی است حربه‌ی نهایی سونی برای عرضه پرچم دار جهانی خود باشد.

شاید موضوعی این وبسایت روسی مطرح کرده بتواند علت معرفی بی سرو صدای اکسپریا Z4 و عدم مشاهده تغییرات چشمگیر در این گوشی را توجیح کند.با این حال تمام این گفته ها فعلا در حد حدس گمان بوده و هیچ منبع رسمی هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

 

منبع:گجت نیوز




:: برچسب‌ها: گوشی اکسپریا زد4 , موبایل اکسپریا زد4 , اسمارت فون جدید سونی , محصول جدید سونی , محصول جدید شرکت سونی , سونی اکسپریا زد4 , سونیxperia z4 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 123307
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com