مراسم معرفی غول های گلکسی در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394
بازدید : 680
نویسنده : بنیامین سلمانی

این مراسم در ساعت 10:30 صبح و با سخنرانی دوک پارک، مدیرعامل سامسونگ در دفتر تهران آغاز شد. وی ضمن تبریک سال نوی شمسی، به خبرنگاران حاضر در سالن گفت: «ما توانسته‌ایم با تکیه بر تعهدات خود به ارائه محصولاتی نوآورانه، به اهدافمان دست یابیم اما در این راه تنها نبوده‌ایم. ما موفقیت‌هایمان را نتیجه گوش دادن به نیاز مشتری‌هایمان و آموختن از گذشته می‌دانیم و پیوسته رو به جلو حرکت کرده‌ایم تا به بهترین شکل، ظاهری بی‌نظیر و جذاب را با تجربه کاربری ارتقا یافته تلفیق کنیم.» 

 

 

وی با اشاره به طراحی متفاوت این محصولات ادامه داد: «آینده اینجاست و ما آن را نزد شما آورده‌ایم! این‌ها پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جهان هستند که هیچ گوشی دیگری با قابلیت‌های آن‌ها برابری نمی‌کند. Galaxy S6 و Galaxy S6 edge  به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از ظاهر و حس‌شان گرفته تا قابلیت‌های قدرتمندشان، به مصرف‌کنندگان تجربه بی‌نظیری از یک کالای لوکس را می‌دهند. از نظر من، این خود یک هنر است و ما می‌دانیم که ایرانیان چقدر برای هنر و طراحی ارزش قائل هستند.»

 

 

در ادامه مراسم، علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران، به پیشتازی موبایل‌های این شرکت در دنیا اشاره کرد و گفت: «علاوه بر فراهم کردن طراحی منحصربه‌فرد، در گام بعدی پیشرفت‌ها، ویژگی‌های برجسته فنی و تکنیکی را با   ویژگی‌های بهبوددهنده سبک زندگی‌ کاربران، تلفیق کرده‌ایم. از جمله آن‌ها می‌توان به لوازم جانبی متنوع با قابلیت ارتقای سبک زندگی‌، سطح بالای امنیت ارتباطات و اطلاعات، قابلیت‌های راهکارهای سازمانی و در نهایت همکاری با اپراتور ایرانسل جهت ایجاد تجربه بهتر قابلیت‌های) LTE نسل چهارم اینترنت) روی گوشی‌های  Galaxy S6 و  Galaxy S6 edge اشاره کرد.»

 

 

اما بعد از جعفریه نوبت به عاطفه پورصدرالله مدیر بازاریابی سامسونگ رسید تا درباره بخش های نرم افزاری گوشی با خبرنگاران صحبت کند. در ادامه علیرضا کدخدایی به بخش های سخت افزاری گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج پرداخت و دوربین آن را به مراتب قوی تر از رقیب خود یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس دانست. شما می توانید بررسی تخصصی گلکسی اس 6 و بررسی تخصصی گلکسی اس 6 اج را در جی اس ام بخوانید و با قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی بیشتر آشنا شوید. 

 

 

در نهایت خبرنگاران و مهمانان به بخش تجربه محصول (Experience Zone) رفتند و از نزدیک با عملکرد این گوشی‌های هوشمند، آشنا شدند. در حاضر گلکسی 6 با قیمت تقریبی 2.818.000 تومان و گلکسی اس 6 اج با قیمت 3.040.000 تومان با گارانتی اصلی در بازار به فروش می رسد. در ادامه با گزارش تصویری جی اس ام از این مراسم همراه باشید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است، دو پرچم‌دار سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 edge که پیش ثبت‌نام برای خریدشان در کشور از طریق سایت سامسونگ نیز آغاز شده، با سیستم‌عامل اندروید 5.0 (Lollipop) و با پشتیبانی LTE وارد بازار ایران شدند.

 

 منبع:زومیت




:: برچسب‌ها: سامسونگ , رونمایی از گلکسی اس6 در تهران , رونمایی از گلکسی اس6 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 827
بازدید کل : 123372
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com