رونمایی کمپانیLeTVاز گوشی با پشتیبانی ازUSB C


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394
بازدید : 576
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت چینی LeTV سه گوشی هوشمند با قابلیت‌های بسیار خوبی معرفی کرده که هر سه در ایالت متحده عرضه خواهند شد. Le Max, Le 1 Pro و Le 1 نام‌هایی است که شرکت LeTV برای این گوشی‌ها انتخاب کرده است، هر سه گوشی علاوه بر دارا بودن قیمتی مناسب، اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که از یو‌اس‌بی نوع C پشتیبانی خواهند کرد.

Le Max

le16-max-710x411

گوشی Le Max اولین پرچمدار کمپانی LeTV است؛ این گوشی دارای بدنه‌ی آلومینیومی، صفحه نمایش۶.۳۳ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 810 با فرکانس ۲ گیگا هرتز، ۴ گیگا بایت حافظه‌ی رم، حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسل به همراه لرزش‌گیر اپتیکال و سنسور اولترا پیکسل با دیافراگم f/2.0 است. علاوه بر این گوشی Le Max دارای سنسور اثر انگشت،  IR blaster، WirelessHD،  باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از دو سیم کارت LTE  است.

Le 1 Pro

LeTV-Le-1-Pro-710x533

دومین گوشی Le 1 Pro است که نسخه‌ی کوچکتر گوشی Le Max بوده و از مشخصات فنی شامل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال، حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ بیتی و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. تفاوت دیگر بین این گوشی و Le Max این است که در Le 1 Pro سنسور اثر انگشت و WirelessHD حذف شده است.

Le 1

LeTV-Le-1 1

سومین گوشی این کمپانی Le 1 نام دارد که از لحاظ قیمت نیز نسبت به گوشی‌های قبلی مقرون به صرفه است. Le 1 از مشخصات فنی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن 1080p،  پردازنده‌ی ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای مدیاتک Helio X10، سه گیگا بایت حافظه‌ی رم، حافظه‌ی داخلی ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت، دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی و ۵ مگا پیکسل دوربین مکالمه‌ی ویدئویی است. بدنه‌ی این گوشی از جنس پلاستیکی است، در حالی که دو گوشی دیگر این کمپانی از بدنه‌ی آلومینیومی برخوردار هستند. 

کمپانی LeTV هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این گوشی‌ها و زمان عرضه‌ی آن‌ها ارائه نداده، اما احتمالا Le 1 با قیمت ۲۴۰ دلار و Le 1 Pro با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه شوند؛ هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت Le Max در دسترس نیست.

 

 

منبع:زومیت




:: برچسب‌ها: LeTV , USB C , LE MAX , LE1 , LE PRO ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 875
بازدید کل : 123420
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com