ios8.3منتشر شد(نسخه نهایی)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394
بازدید : 628
نویسنده : بنیامین سلمانی

از مهمترین تغییراتی که در این نسخه ایجاد شده می توان به طراحی مجدد کیبرد Emoji همراه با بیش از ۳۰۰ شکلک جدید، عرضه قابلیت Wireless Carplay برای اتصال گوشی به سیستم صوتی خودرو (مخصوص خودروهایی که به سیستم Carplay مجهز هستند)، زبان های جدید برای دستیار صوتی سیری (انگلیسی مخصوص مناطق هند و نیوزلند، دانمارکی، هلندی، پرتغالی، روسی، سوئدی و ترکی) و پشتیبانی از اپل واچ که در iOS 8.2 نیز شاهد آن بودیم، اشاره کرد. این آپدیت هم اکنون به صورت OTA برای کاربران آیفون های ۴s به بالا، آیپد ۲ به بالا، تمامی مدل های آیپد مینی و همچنین نسل پنجم آیپاد تاچ قابل دریافت است.

emoji-picker2

همچنین این آپدیت شامل بهبودهایی برای بسیاری از دیگر قسمت های سیستم عامل هم شده است. قسمت هایی مانند ارتباطات وای فای و بلوتوث، کیبردهای جانبی، مسیج ها، کنترل سنتر و …

اما کاربرانی که در حال حاضر از آی او اس جیل بریک شده روی دستگاه خود استفاده می کنند نمی توانند این به روز رسانی را به صورت خودکار یا OTA دریافت کنند. این کاربران بایستی پس دانلود کامل نسخه مخصوص دستگاه خود آن را به کمک آیتونز نصب کنند. اما برای نصب خودکار می توان از قسمت Settings > General > Software Update این به روز رسانی را انجام داد.

توجه داشته باشید برای جیل بریک این نسخه نیز هنوز هیچ ابزاری منتشر نشده است. پس اگر جیل بریک بودن دستگاه برای شما اهمیت دارد، تا عرضه یک جیل بریک پایدار برای آن از دریافت آپدیت خودداری کنید.

 

 

منبع:گجت نیوز




:: برچسب‌ها: ios8 , 3 , ios8 , apple ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 848
بازدید کل : 123393
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com