عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 390
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی مدیاتک امروز ازنسل جدید چیپست های ۱۰ هسته ای سری هیلو خود رونمایی کرد.این تراشه جدید که هلیو X30 نام دارد ، در حالی معرفی شده که هنوز زمان زیادی از معرفی نسل قبلی آن یعنی هلیو X20 نگذشته است. ویژگی بارز این چیپست، استفاده از هسته‌های بیشتر A72 و در نتیجه افزایش قدرت آن است.

Mediatek-Helio-X30



:: برچسب‌ها: پردازنده , مدیاتک , چیپست ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 413
نویسنده : بنیامین سلمانی

اکثر اوقات یکی از بزرگ‌ترین مشکلات لوازم الکترونیکی خراب شدن آن‌ها با آب است. حال در این میان، اسمارت فون‌ها به دلیل کوچک بودن و در دسترس بودن، احتمال آسیب دیدنشان به مراتب بیشتر است.

این مشکل پس از سال‌ها پیشرفت علم هنوز به طور کلی حل نشده است، اما کمپانی‌های تولید کننده سعی کردند تا با ایجاد شرایطی برای عدم آسیب دیدن اسمارت فون‌ها در مقابل آب، کمی هواداران خود را راضی سازند. به همین دلیل از زمانی که اسمارت فون‌های ضد آب وارد بازار شدند، این ویژگی به یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های ممکن بر روی این گجت‌ها تبدیل شد و به تبع آن کاربران نیز با بهره‌گیری از این امکان جذاب، توانستند تصاویر زیباتری را با موبایل کوچکشان ثبت کنند. با این وجود طبیعی است که کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون علاقه‌ زیادی به این قابلیت دارند.

wickedleak-wammy-passion-x-waterproof-smartphone



:: برچسب‌ها: گوشی ضدآب , موبایل ضد آب , آب ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 393
نویسنده : بنیامین سلمانی

احتمال می‌رود که سرانجام اپل و BMW محصولی جالب را تولید کنند که کاربران از طریق آن خودرو قادر خواهند بود تا به مرورگری وب و استفاده از سیری بپردازند و در مقابل خودرو از سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی کند. دو وب‌سایت رویترز و Manager Magazin اعلام کرده‌اند که این دو کمپانی در حال مذاکراتی با یکدیگر هستند که البته در این میان می‌توان به سفر مدیران اپل به Leipzig نیز اشاره کرد که دلیل آن‌ها برای انجام چنین کاری مشاهده شیوه ساخت BMW i3 در آن محل بوده است.

bmw-i3-activeassist



:: برچسب‌ها: اپل , خودرو , بی ام و , BMW ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 679
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوشی‌های هوشمند را می‌توان محبوب‌ترین گجت در میان مردم دانست. شاید شما نیز بخواهید با هزینه‌ای کم، یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت بخرید.ما قصد داریم تا 6 گوشی مناسب که قیمت زیر 500 هزار تومان دارند و در این رنج نسبت به قیمت‌شان کارایی مناسبی را به کاربر ارایه می‌دهند، به شما معرفی کرده تا اگر قصد خرید دارید، بتوانید با حداقل هزینه صاحب یک گوشی با حداکثر امکانات و بیشترین کارایی شوید.

msg-2755-0-68055900-1435739464

 

 



:: موضوعات مرتبط: راهنمای خرید , ,
:: برچسب‌ها: گوشی های زیر500تومان , گوشی ارزان , موبایل ارزان , اسمارت فون , موبایل , اندروید ,
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 453
نویسنده : بنیامین سلمانی

ال‌جی اسمارت فون جدیدی را معرفی کرده است که این محصول برخلاف سایر اسمارت فون‌ها ساختاری تاشو دارد (همانند گوشی‌های قدیمی) که چند سالی بود چنین محصولاتی را مشاهده نکرده بودیم.

lggentleandroidflipphone1-630x392



:: برچسب‌ها: ال جی , گوشی تاشو , اسمارت فون , گوشی هوشمند , ال جی gentle , گوشی جدید ال جی , محصول جدید ال جی ,
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 377
نویسنده : بنیامین سلمانی

به‌نظر می‌رسد که پرچم‌دار بعدی سونی تا زمان معارفه و عرضه خود راه‌ زیادی در پیش ندارد. برطبق جدیدترین شایعات، پرچم‌دار بعدی سونی با نام اکسپریا زد 5 در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

Sony-Xperia-Z5

 



:: برچسب‌ها: سونی , عرضه اکسپریا زد5 , اکسپریا زد5 , ,
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 379
نویسنده : بنیامین سلمانی

به طور معمول زمانی قرار است گوشی جدیدی از یک کمپانی صاحب نام معرفی گردد ، از چند هفته قبل شاهد انتشار اخبار و شایعات و همچنین لو رفتن مشخصات منتسب به آن هستیم.با این حال دیروز کمپانی چینی هواوی بی سروصدا از عضو جدید خانواده گوشی های سری G خود رونمایی کرد ، محصولی که پیش از این هیچ خبری از در راه بودن آن منتشر مشده بود

Huawei-G8

 



:: برچسب‌ها: هواوی جی8 , موبایل , گوشی ,
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 435
نویسنده : بنیامین سلمانی

شایدکمپانی هواوی یکی از برندهای به نسبت تازه وارد (در مقابل رقبای پرسابقه) در بازار ایران باشد، اما در طی مدت حضورش به قدری توانسته در دل هواداران جای باز کند، که یکی از صدرنشینان در مارکت کشورمان لقب بگیرد؛ عنوانی که مدیر دفتر این شرکت در ایران، آن را اول می‌داند.

huawei-48-hours-test



:: برچسب‌ها: هواوی , تعویض موبایل ,
تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394
بازدید : 532
نویسنده : بنیامین سلمانی

این روزها به قدری تنوع گوشی‌های موبایل در بازار زیاد شده که پیدا کردن یک گوشی مناسب با توجه به نیازها، گاهی تبدیل به عملیات غیر ممکن می‌شود! همچنین بهای گوشی‌ها نیز نوسانات زیادی دارد و برای همین هیچ‌گاه نمی‌توان یک مدل را برای همیشه انتخابی برتر و یا بدتر دانست! در این مقاله بر آن شدیم تا با توجه به زمان حاضر، به شما بهترین گوشی‌ها نسبت به قیمت‌شان را معرفی کرده و مدل‌هایی که در برابر بهای پرداختی ارزش خرید پایینی هم دارند، به شما نشان دهیم تا از آن‌ها دوری کنید.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای خرید , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای خرید , راهنمای خرید گوشی , خرید موبایل , خرید گوشی ,
تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394
بازدید : 604
نویسنده : بنیامین سلمانی

هوآوی را دیگر همه می‌شناسیم، یک کمپانی بزرگ چینی که با سرعتی وصف ناپذیر توانست بازار اسمارت فون را تکان داده و به رتبه‌های بالایی این لیست جذاب برسد. زمانی که رئیس هوآوی اعلام کرد که در نظر داریم در آینده جای اپل را در بازار بگیریم، شاید کمتر کسی به این سخنرانی وقعی نهاد و همگی آن را یک شوخی بزرگ پنداشتند؛ اما ظرف چند سال، مشخص شد چینی‌ها، هر کاری بخواهند می‌توانند بکنند و حال با آرزوی بلند پروازانه رئیس این کمپانی فاصله چندانی ندارند.

cover-p888



:: برچسب‌ها: هواوی , مشخصات هواوی پی8 , هواویp8 , هواوی پی8 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 276
بازدید ماه : 601
بازدید کل : 123146
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com