عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394
بازدید : 420
نویسنده : بنیامین سلمانی

چندی پیش بود که کمپانی سامسونگ در کنفرانسی خبری، از پنجمین نسل سری Note خود پرده برداشت. این محصول با بهره‌گیری از نمایشگری بزرگ، سخت‌افزار قدرتمند، دوربین با کیفیت بالا و قلم منحصر به فردش از خوب‌های بازار به‌شمار می‌رود. قبل از معرفی این دستگاه، شایعات زیادی در رابطه با نوع کارکرد قلم S-Pen و نحوه جای‌گیری آن در دستگاه وجود داشت و با معرفی Note 5، دریافتیم که مکانیزم جدیدی برای خارج کردن قلم در این دستگاه قرار داده شده است؛ امکانی که مفید است اما قرار دادن نادرست قلم می‌تواند آسیبی جبران ناپذیری را به دستگاه‌تان وارد کند. samsung-galaxy-note-5-s6-edge-plus-sg-51-1280x7251-800x420



:: برچسب‌ها: سامسونگ , نوت5 , گلکسی نوت5 , اسمارت فون , قلم نوت5 ,
تاریخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394
بازدید : 393
نویسنده : بنیامین سلمانی

امروزه سلفی تبدیل به گل هر مجلس شده است و تولید کنندگان نیز با در نظر داشتن این موضوع هرچه بیشتر از گذشته سعی می‌کنند که کیفیت دوربین جلویی را نیز ارتقا دهند و البته هر روز نیز تعداد مگاپیکسل‌های این بخش افزایش می‌یابد. البته در کنار مگاپیکسل، کمپانی‌ها بر روی دیافراگم واید‌تر و زاویه دید بیشتر نیز تمرکز می‌کنند که باعث می‌شود افراد بیشتری در هر تصویر قرار بگیرند.

viw-camera-640x358



:: برچسب‌ها: سلفی , عکس سلفس , دوربین موبایل , دوربین سلفی موبایل , دوربین سلفی ,
تاریخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394
بازدید : 421
نویسنده : بنیامین سلمانی

شاید بتوان گفت که قابلیت باتری قابل تعویض در حال تبدیل شدن به یادگاری در اسمارت فون‌ها است که گویا اغلب پرچم‌داران با آن رابطه چندانی ندارند و اکنون کمپانی‌ها بر روی این موضوع تمرکز کرده‌اند که سرعت شارژ گوشی خود را افزایش دهند. سامسونگ و موتورولا فکر می‌کنند که خودشان تاکنون پرسرعت‌ترین اسمارت فون را در زمینه شارژ شدن عرضه کرده‌اند که البته آمار و ارقام نشان از عملکرد خوب ایسوس زن‌فون 2 نیز در این زمینه دارند.

Asus-ZenFone-2



:: برچسب‌ها: اسمارت فون , شارژ , شارژ سریع , شارژ سریع موبایل ,
تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 379
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت سامسونگ تا کنون گوشی های بسیاری را سری A، E، J، S، V، Z روانه بازار کرده است.اکنون به نظر می رسد که این کمپانی در حال کار بر روی یک خانواده کهکشانی جدید با نام Galaxy O است که بزودی از اولین اعضای آن رونمایی خواهد شد.اولین محصولات این سری جدید از سامسونگ فعلا با شماره مدل SM-G550 و SM-G600 شناخته می‌شوند اما گفته شده که با نام های گلکسی O5 و گلکسی O7 روانه بازار خواهند شد.

Samsung-Galaxy-O

 



:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی او , گلکسیO , اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 412
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکتهای بزرگ چینی با اینکه بازار جمعیت میلیاردی چین را به تصرف خود درآورده اند اما از هیچ تلاشی برای ورود و تسلط به بازار دومین کشور پرجمعیت جهان یعنی هندوستان مضایقه نمی کنند.در همین راستا امروز شرکت لنوو از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام A2010 رونمایی کرد که قرار است با قیمت ۷۶ دلار روانه بازار هند شود.

Lenovo-A2010

 



:: برچسب‌ها: لنوو , اسمارت فون , اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 390
نویسنده : بنیامین سلمانی

به نظر می رسد که اچ تی سی زیر بار مشکلات مالی در حال خم شدن باشد.چند روز پیش شنیدیم که این شرکت تا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را در راستای کاهش هزینه‌های جاری تعدیل می کند و اکنون خبر رسیده که این شرکت در حال برنامه ریزی برای فروش یکی از کارخانه‌ های خود در شانگهای می باشد.اچ‌تی‌سی چندین کارخانه در چین و تایوان داشته که در آن‌ها محصولات خود را تولید می‌نماید. 

htc

 



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , شانگهای , چین , موبایل , گوشی , اندروید , کارخانه ,
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394
بازدید : 448
نویسنده : بنیامین سلمانی

از شکل فعلی آی‌فون‌های کمپانی اپل خسته اید؟ اخیرا نابغه طراحی با نام Martin Hajek از ژاپن رندر‌هایی را منتشر کرده است که ساخته دست وی هستند و یک آی‌فون تاشو را نشان می‌دهند که بسیار دوست داشتنی است و می‌تواند برای دوست داران نوستالژی بسیار جالب باشد. همان طور که گفته شد این طراح فردی ژاپنی است و در حال حاضر اسمارت فون‌های تاشو در ژاپن و برخی از کشور‌های آسیایی طرفداران خاص خود را دارند.

Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(7)

 



:: برچسب‌ها: آیفون , گوشی تاشو , اپل , موبایل تاشو , موبایل , تکنولوژی , فناوری ,
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394
بازدید : 383
نویسنده : بنیامین سلمانی

استریم کردن بازی‌های ایکس‌باکس وان در ویندوز 10، یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که این سیستم‌عامل جدید مایکروسافت دارد. ویژگی استریم‌کردن بازی‌ها که قبلا در مورد آن بحث شد، دارای گزینه‌ها و تنظیمات بسیار زیادی است که کار با آن را لذت‌بخش نموده است. به‌تازگی، گزینه‌ جدیدی در تنظیمات سیستمی این ویژگی کشف شده که با فعال کردن آن، می‌توانید به تجربه جدیدی از استریم‌کردن بازی‌های ایکس‌باکس وان برروی سیستم‌عامل ویندوز 10 دست پیدا کنید.

xbox-one-to-pc-streaming-pc-600x430



:: برچسب‌ها: ایکس باکس , مایکروسافت , ویندوز10 , ویندوز , استریم , استریم کردن بازی در ویندوز10 ,
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394
بازدید : 473
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از ماه‌ها پیگیری شایعات در خصوص گلکسی نوت 5، سامسونگ بالاخره لحظاتی پیش از جدیدترین نوت خود پرده برداشت. نوت 5 از زبان طراحی‌ جدید این کمپانی که برای اولین بار در Galaxy S6 به کار برده شد، بهره می‌برد. یعنی یک قاب فلزی که بین دو قطعه شیشه نشکن قرار گرفته است. البته این محصول برای به کارگیری قلم نوری مخصوص سامسونگ، بهینه شده است. در این نسخه دیگر شما برای نوشتن با قلم نیازی به فعال شدن نرم افزار نداشته و تنها با خروج آن می‌توانید اقدام به نوشتن نمایید.

Samsung-Galaxy-Note5-(1)



:: برچسب‌ها: گلکسی نوت , سامسونگ , گلکسی نوت5 , گوشی , موبایل ,
تاریخ : دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 397
نویسنده : بنیامین سلمانی

فورس تاچ به کاربران امکان می‌دهد که با نمایشگر مانند یک دکمه بزرگ برخورد کنند و با فشارهای آرام و محکم بر روی آن، عملکرد متفاوتی را نیز اجرا کنند. اپل بهره‌گیری از این تکنولوژی را اعلام نکرده، اما تحلیلگران و افشاگران مشهور که سابقه بسیار خوبی در نقل اخبار اپل دارند، متفق‌القول استفاده از این فناوری در آیفون بعدی را تایید کرده‌اند.

force-touch



:: برچسب‌ها: فورس تاچ , آیفون , تکنولوژی , فناوری , آی او اس , آیفون 6اس پلاس , آیفون6 اس , آیفون6 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 123252
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com