عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394
بازدید : 497
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق گزارشی که به تازگی از طریق برخی منابع کره ای منتشر شده است ، کمپانی چینی هواوی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با قلم استایلوس می باشد.در این گزارش آمده است که این شرکت چینی که توانسته است در سال های اخیر با تولید اسمارت فون هایی مجهز به آخرین سطح از مشخصه های فنی و متناسب با سلایق مختلف کاربران، بسیار زودتر از آنچه که پیش‌بینی می شد خود را در جمع بزرگان این صنعت جای دهد، این روزها در سودای عرضه گوشی هوشمندیست که از نمایشگری بزرگ و یک قلم هوشمند برای کار با آن برخوردار باشد.

Huawei



:: برچسب‌ها: هواوی , قلم استایلوس , فبلت ,
تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394
بازدید : 472
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی اپل هفته گذشته نسخه نهایی سیستم عامل iOS 9 را منتشر کرد و طبق آمارها از آن روز تاکنون بیش از ۵۰ درصد دیوایس های مبتنی بر این پلتفرم به آن آپدیت کرده اند.یکی از مواردی که اپل تاکید بسیاری در این نسخه جدید از آی او ای بر آن داشته ، مسئله امنیت است.اکنون یک متخصص امنیتی جایزه ای یک میلیون دلاری برای کسی که بتواند این سیستم عامل را هک کند تعیین نموده است.

ios-9



:: برچسب‌ها: اپل , آی او اس9 , ios9 , هک آی او اس9 ,
تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394
بازدید : 493
نویسنده : بنیامین سلمانی

به تازگی بخش تولید و توسعه نمایشگر در شرکت ال جی که به LG Display مشهور است ، اعلام کرده که این شرکت آماده تولید انبوه نمایشگر های تاشو بوده و بزودی این کار را آغاز خواهد کرد.به گفته ال جی دیسپلی ، این صفحه نمایش ها می توانند تا ۱۰۰ هزار بار و بدون کوچکترین آسیبی خم شوند.ای خبر می تواند نویدی برای تولید گوشی ، تبلت و دیگر گجت ها با صفحه نمایش تاشو و رول شونده باشد.

lg-foldable-displays-1



:: برچسب‌ها: ال جی , گوشی با صفحه تاشو ,
تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394
بازدید : 694
نویسنده : بنیامین سلمانی

اگر به هر دلیلی نیاز داشته باشید تا قفل گوشی خود را باز کنید(مثلا رمز عبور یا الگوی خود را فراموش کرده اید) دو راه بیشتر ندارید. یا مجبورید گوشی خود را ریست کنید و طبیعتا بخشی از اطلاعات خود را از دست بدهید و یا اینکه آن را به آب بیندازید!

شکستن قفل اندروید



:: موضوعات مرتبط: بررسی , ,
:: برچسب‌ها: قفل اندروید , شکستن قفل اندروید , قفل گوشی اندروید , رمزگشایی اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394
بازدید : 418
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت GLX یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده گوشی های هوشمند درایران بحساب می آید این شرکت با ارائه گوشی های هوشمند با قیمت مناسب توانسته سهمی از بازار گوشی های هوشمند در ایران را بدست آورد ، یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت آسا نام دارد که با قیمت بسیار مناسب عرضه شده است. این گوشی دو سیمکارته جی ال ایکس با قیمت ۲۵۰ هزار تومان ارائه می گردد ، که از ویژگی های بارز آن می توان به پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی ۳G اشاره کرد .

جی ال ایکس



:: برچسب‌ها: جی ال ایکس , موبایل , آسا ,
تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394
بازدید : 555
نویسنده : بنیامین سلمانی

همان‌طور که بسیاری می‌دانیم، جی‌میل یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در بین کاربران سیستم‌عامل اندروید است. علی‌رغم آنکه با برنامه‌های زیادی می‌توان از حساب جی‌میل استفاده کرد اما برنامه رسمی این سرویس که گوگل آن را منتشر کرده، از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخورددار است.

Gmail-640x425

 



:: موضوعات مرتبط: بررسی , ,
:: برچسب‌ها: جیمیل , جی میل , نکات جی میل ,
تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394
بازدید : 408
نویسنده : بنیامین سلمانی

در کنفرانس اپل برای معرفی آیفون های جدید که در هجدهم شهریور برگزار شد، این شرکت از طرحی جدید پرده برداشت که توسط آن کاربران می توانستند با هزینه ای اندک و به شکل اقساطی آیفون را تهیه کرده و هر سال پس از معرفی آیفون جدید، نمونه تازه تر را نیز به دست بیاورند.

پس از اپل، سامسونگ هم به فروش اقساطی پرچمدارهایش روی خواهد آورد

 


:: برچسب‌ها: سامسونگ , اپل , فروش اقساطی , موبایل , گوشی ,
تاریخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394
بازدید : 598
نویسنده : بنیامین سلمانی

بعد از معرفی پرچم‌دار اپل، بازار مقایسه آن با سایر پرچم‌داران بسیار داغ است! گلکسی S6 سامسونگ را باید یکی از رقبای اصلی آی‌فون 6s دانست. در مطلب قبلی با 6 برتری مهم آی‌فون 6s به گلکسی S6 آشنا شدیم و در این مطلب قصد داریم به برتری‌های پرچم‌دار سامسونگ بپردازیم؛ پس در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید!2ihifqj1



:: موضوعات مرتبط: بررسی , ,
:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , آیفون6s , سامسونگ , اپل ,
تاریخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394
بازدید : 423
نویسنده : بنیامین سلمانی

هیولت پاکارد (اچ‌پی) در ادامه تقسیم‌شدن به دو شرکت قصد دارد تا 30هزار کارمند خود را اخراج کند. مدتی پیش بود که خبری منتشر شد که نشان می‌داد اچ‌پی 55هزار کارمند خود را اخراج کرده است. حال مگ وایتمن مدیرعامل اچ‌پی بیان کرد این تعدیل نیرو در بخش سخت افزار و فعالیت‌های خدماتی این شرکت خواهد بود که از اول نوامبر تحت عنوان شرکت هیولت پاکارد اینترپرایز یا HPE فعالیت می‌کند. این بخش از شرکت اچ‌پی قرار است در زمینه تولید نرم‌افزار، خدمات و سرور برای شرکت‌های تجاری کار کند، درست همانند IBM، بخش دیگر یعنی HP Inc به تولید چاپگر و کامپیوترهای شخصی می‌پردازد.

475664660



:: برچسب‌ها: اچ پی , کارمند , هیولت پاکارد ,
تاریخ : یک شنبه 22 شهريور 1394
بازدید : 419
نویسنده : بنیامین سلمانی

به نظر می رسد که شکایات متعدد کاربران گوشی ها و تبلت های ضد آب سری اکسپریای سونی ، به اساس نبوده است چرا که این کمپانی پس از سال‌ها مانور تبلیغاتی بر روی ویژگی ضد آب بودن محصولات سری اکسپریای خود به تازگی یکی از صفحات مربوط به پشتیبانی از خدمات را در وب سایت خود اصلاح کرده و به کاربران هشدار داده است که از اسمارت فون‌های ضد آب خود زیر آب استفاده نکنند.ان موضوع نشان می دهد که گوشی‌های اکسپریای سونی واقعا ضد آب نیستند و نباید از آن ها زیر آب استفاده کنید !

Xperia-Z4-Underwater



:: برچسب‌ها: سونی , گوشی ضدآب ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 708
بازدید کل : 123253
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com