عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 341
نویسنده : بنیامین سلمانی

وقتی گوشی های موبایلمان با آن سایز کوچک به سخت افزار های قدرتمند مجهز شده و از پس پردازش اطلاعات نسبتا سنگین بر می آیند ، چرا سایز رایانه ها کوچک نشود ؟  این کاری است که کمپانی مایکروسافت در اسپلندو ( Splendo ) انجام داده است.Splendo در واقع یک کامپیوتر جیبی کوچک و جمع جور است که ابعادی کمی بزرگتر از یک دانگل یو اس بی داشته و به سخت افزار نسبتا خوبی مجهز شده است.

Splendo

 



:: برچسب‌ها: مایکروسافت , کامپیوترجیبی مایکروسافت , کامپیوترجیبی , اسپلندو , کامپیوتر جیبی اسپلندو ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 320
نویسنده : بنیامین سلمانی

وب سایت امنیتی Privacy Online News در گزارشی ادعا کرده که مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهد گوگل در مرورگر کرومیوم (Chromium) قصد استراق سمع‌ مخفیانه کاربران را داشته است.به گفته این وب سایت ، گوگل اخیرا کدی به این مرورگر اضافه کرده است که بدون اجازه‌ی کاربر، میکروفون او را تحت کنترل در آورده و سپس آن را روشن می‌کند.

google-Chromium-spy



:: برچسب‌ها: گوگل , جاسوس , مرورگر کروم , مرورگر کرومیوم ,
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
بازدید : 357
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند روز پیش مایکروسافت در آستانه نمایشگاه E3 2015 نسخه ۱ ترابایتی کنسول بازی خود یا همان ایکس باکس وان ( Xbox One ) را معرفی کرد.حالا رقیب دیرینه این شرکت در دنیای کنسول های بازی یعنی سونی ، در پاسخ به این اقدام مایکروسافت ، از نسخه جدید پلی استیشن ۴ ( PS4 ) با با یک ترابایت حافظه داخلی رونمایی کرده است.

۱tp-ps4



:: برچسب‌ها: سونی , ps4سونی , پلی استیشن4 ,
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
بازدید : 314
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق آمارهای جدید ، حدود ۸۰ درصد از تصادفات جاده ای به هنگام سبقت گرفتن از خودروهای بزرگ نظیر کامیون ها و اتوبوس ها رخ می دهد.زمانی که راننده به دلیل حضور خودروی سنگین ، دید کافی از ماشین مقابل نداشته و اقدام به سبقت می کند.

Safety-Truck



:: برچسب‌ها: تصادف , وضعیت راه های کشور , تصادفات جاده ای , فناوری های نوین , safety truckسامسونگ ,
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
بازدید : 347
نویسنده : بنیامین سلمانی

اسفند ماه سال گذشته بود که در خبری به احتمال عرضه اولین گوشی مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل توسط کمپانی ژاپنی Freetel اشاره کردیم.در آن خبر گفته شده بود که Freetel احتمالا این محصول را در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی خواهد کرد.با این حال این کمپانی ژاپنی تا MWC 2015 صبر نکرده و امروز از دو گوشی ارزان قیمت مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل با نام های Katana 01 و Katana 02 رونمایی کرده است.با این حساب کاتانا ۰۱ و ۰۲ کمپانی Freetel اولین گوشی های مجهز به نسخه موبایل ویندوز ۱۰ خواهند بود که معرفی شده اند.

Freetel-Katana-01



:: برچسب‌ها: ویندوز10 , ویندوزفون , کمپانی فریتل , فریتل , گوشی کاتانا01 , گوشی کاتانا02 ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 334
نویسنده : بنیامین سلمانی

رئیس شورای راهبری جویشگر ملی گفت: هدف از طراحی جویشگر بومی رقابت با جویشگرهای جهانی مانند گوگل نیست، بلکه باید مدل کسب‌وکار را براساس خدماتی که برای گوگل سودی ندارد مانند خدمات محلی، ترسیم کنیم.

فارس نوشت:  خسرو سلجوقی در نشست شورای راهبری جویشگر بومی در سازمان فناوری اطلاعات ایران، بر یکپارچگی طرح‌های کلان پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد و گفت: شورای راهبری، قصد ترسیم مدل مفهومی کلان از جمله طرح‌ جویشگر، نرم‌افزارهای بومی و یادگیری الکترونیکی را دارد.

رئیس شورای راهبری جویشگر ملی گفت: مدل مفهومی جویشگر بومی به هفت دسته اقلام، فضای کاربری، الزام‌ها، مزایا، ذی‌نفعان، توانمندی و انگیزه کاربر تقسیم‌ می‌شود.

سلجوقی گفت: هدف از طراحی جویشگر بومی رقابت با جویشگرهای جهانی مانند گوگل نیست، بلکه باید مدل کسب‌وکار را بر اساس اینکه رقیب گوگل نیستیم، طراحی کنیم.​​​​​​​​​

رئیس شورای راهبری جویشگر ملی افزود: لازم است به سراغ خدمات و سرویس‌هایی برویم که گوگل یا به آن‌ها نپرداخته و یا برای گوگل سودی ندارد که به آن‌ها بپردازد؛ به ویژه خدمات محلی از جمله این خدمات خواهد بود.

او بر حمایت از جویشگرهای بومی تاکید کرد و یادآور شد: از این‌ پس، این حمایت منوط به تهیه و ارائه مدل کسب‌وکار باشد.

سلجوقی همچنین خواستار شد: مدل‌های کسب‌وکار موتورهای جستجوی پارسی‌جو و یوز برای ادامه فعالیت به شورای راهبری ارائه شوند.

 

 

منبع:خبرآنلاین



:: برچسب‌ها: موتور جستجو , گوگل , موتور جستجوی یوز , موتور جستجوی پارسی جو ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 341
نویسنده : بنیامین سلمانی

تازه ترین قیمت پایه گوشی های موبایل در بازار را مورخ چهارشنبه 27 خرداد 1394 مشاهده می کنید. در این هفته شاهد افت 120 هزار تومانی گلکسی اس 6 و افت 100 هزار تومانی گلکسی اس 6 اج ،در مقایسه با هفته گذشته بودیم.

درادامه برای مشاهده قیمتها باماباشید.



:: برچسب‌ها: جدیدترین قیمت موبایل , قیمت موبایل , موبایل , گوشی , قیمت گوشی ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 356
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت چینی اوکیتل تصاویری از گوشی عجیب و پررمزوراز خود منتشر کرده که می‌تواند نیاز کاربر را تا یک هفته بدون شارژ پاسخ دهد.

این کمپانی چینی باطری 10 هزار میلی‌آمپری که 5 برابر گوشی آیفون قدرت دارد را روی گوشی سری خود نصب‌کرده است.

این گوشی مطابق تصویر کمی چاق‌تر از سایر گوشی‌ها به نظر می‌رسد و از فناوری شارژ سریع نیز برخوردار است تا گوشی در کمترین زمان ممکن دوباره شارژ شود.

دیجیتال اسپای گزارش داد این گوشی پهن‌تر و ضخیم‌تر از آیفون 6 (با باطری 1810 میلی‌آمپری) و گلکسی سامسونگ است.

این شرکت چینی امیدوار است تا سازندگان گوشی را ترغیب کند تا از باطری‌هایی با حجم بیشتر استفاده کنند تا دغدغه اصلی کاربران کمتر شود.

 

 

منبع:خبرآنلاین

 

 



:: برچسب‌ها: باتری گوشی , گوشی هوشمند ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 348
نویسنده : بنیامین سلمانی

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که ساعت اپل با توجه به قیمتی که دارد امکانات خاصی را در اختیار کاربر خود نمی گذارد.فروش نه چندان خوب این گجت هم تاییدی بر این مدعا است.اما اپل اگر بخواهد در عرصه رقابت ساعت های هوشمند باقی بماند می بایست نسل بعدی اپل واچ را با ویژگی هایی بهتر و قابل توجه تری نسبت به نسخه اول این ساعت روانه بازار کند.شاید یکی از این ویزگی ها دوربین جلوی FaceTime باشد که اکنون گفته شده در نسل دوم اول واچ به کار گرفته خواهد شد.

apple-watch-FaceTime-camera



:: برچسب‌ها: اپل واچ , نسخه جدید اپل واچ , ساعت هوشمند اپل ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 364
نویسنده : بنیامین سلمانی

عکاسی از آسمان شب یکی از شاخه های پرطرفدار و جذاب هنر عکاسی است که این روزها افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.هرچند که آلودگی هوا و آلودگی های نوری در شهرهای بزرگ ما را از نعمت دیدن آسمان واقعی شب محروم کرده اما عاشقان عکاسی نجومی همیشه مکان هایی را برای ثبت تصاویر شگفت انگیز از این تابلوی زیبای پروردگار پیدا خواهند کرد.

nikon-D810A



:: برچسب‌ها: دوربین عکاسی , نیکون , عکس نجومی , عکاسی نجومی , دوربین عکاسی نجومی ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 223
بازدید ماه : 4072
بازدید کل : 127368
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com