عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 5 تير 1394
بازدید : 372
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق گزارش خبرگزاری های هندی ، شخصی به نام Kishan Yadav در حال رانندگی متوجه جرقه هایی در گوشی آیفون ۶ خود شد.وی که از داغ شدن بیش از حد گوشی و جرقه های آن ترسیده بود آن را مانند یک نارنجک دستی از پنجره خودرو به بیرون پرت کرد که به محض برخورد با زمین منفجر شد!

Apple-iPhone-6-explodes



:: برچسب‌ها: حوادث , آیفون6 , آیفون , انفجارآیفون6 ,
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
بازدید : 374
نویسنده : بنیامین سلمانی

در حالی که اچ تی سی روزگار سختی را سپری می کند ، به نظر می رسد که کمپانی های نسبتا نوپای چینی نظیر شیائومی و هواوی در حال تسخیر بازار تلفن های هوشمند می باشد.پس از اعلام فروش ۳۰ میلیونی شیائومی در نیمه اول سال جاری میلادی ، حالا هواوی هم اعلام کرده که این کمپانی موفق به فروش ۵۰ میلیون گوشی هوشمند در نیمه اول سال ۲۰۱۵ شده است.

Huawei-P8max



:: برچسب‌ها: هواوی , هواوی پی8مکس , هواوی پی8 , ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 358
نویسنده : بنیامین سلمانی

مسوولان گردشگری هند به تازگی در اقدامی که کمی دیر به نظر می‌رسد در بنای تاریخی تاج محل امکان ارتباط وای- فای راه اندازی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از یاهو، با نصب وای- فای در تاج محل امکان ارسال عکسهای سلفی در این محل بدون داشتن اینترنت روی گوشی مهیا شده است.

از این به بعد گردشگران در سفر به هند هنگام تماشای این بنای متعلق به قرن 17 می‌توانند به راحتی عکسهای سلفی خود را ارسال کنند.

راوی شانکار پراساد - وزیر اطلاع رسانی هند - گفت: گردشگران می‌توانند به مدت 30 دقیقه به طور رایگان از سرویس جدید وای- فای در تاج محل استفاده کنند و پس از آن از آنها هزینه دریافت خواهد شد.

اخیرا تعداد کاربران آنلاین در هند رو به افزایش است و بسیاری از سرویس‌های اینترنت ارزان قیمت روی گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند.

 

 

 

منبع:خبرآنلاین



:: برچسب‌ها: هند , مسجد , مسجد تاج محل , وای فای , اینترنت رایگان ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 333
نویسنده : بنیامین سلمانی

دفتر مدیریت و برنامه‌ریزی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی نامه‌ای به حوزه‌های علمیه، "آئین‌نامه ساماندهی نحوه استفاده از ابزارهای ارتباطی و مجازی در واحدهای آموزشی و خوابگاهی سراسر کشور" را ابلاع کرد.

آئین‌نامه مذکور  توسط شورای معاونین حوزه‌های علمیه سراسر کشور تدوین شده و به امضای آیت الله حسینی بوشهری رسیده است. در بخشی از این آئین نامه آشنایی طلاب با آسیب‌های فضای مجازی به عنوان هدف تدوین و ابلاع این آئین‌نامه عنوان شده است.

در ماده پنج این آئین نامه آمده است "طلاب واحدهای آموزشی و خوابگاهی می‌توانند از تلفن همراه با گوشی‌های معمولی بدون اندروید، وای‌فای، آی‌اُ‌اِس (IOS) استفاده نمایند."

در تبصره‌ مربوط به همین ماده نیز آمده است که "بایست تصاویر صفحه نمایش و آهنگ و صدای زنگ گوشی‌های تلفن همراه مناسب باشد."

برای مشاهده متن ابلاغیه با ادامه مطلب مراحعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: طلبه , طلاب , حوزه علمیه , اندروید , وای فای ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 397
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت سونی همیشه بهترین کنسول های بازی دنیا را طراحی کرده است، از جمله این کنسول های بازی سونی می توان به دستگاه قدیمی پلی استیشن ۱ اشاره کرد که مطمئنا خیلی از ما ها با آن خاطرات زیادی داریم، کنسولی که خیلی ها آن را با اسم سونی ۱ هم می شناختن، کنسولی که توانست یک انقلاب عظیم در بازی های ویدئویی ایجاد کند بازی هایی مثل فیفا ۹۸ و ۹۹، تیکن، مدال افتخار، کراش و … که همگیشان توانسته نامشان را در ذهن ما ثبت کنند. اگر شما هم از علاقه مندان به سری بازی های نوستالژیک هستید و یا اینکه دوست دارید برای سرگرم شدن در اوقات فراغت خود را با بازی های متنوع PS1 سرگرم نگهدارید می توانید با نصب نرم افزار FPse for android گوشی موبایل یا تبلت خود را به یک Play Station 1 تبدیل کنید.

دانلود نرم افزار اندروید FPse for android 0.11.80



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندورید , پلی استیشن , پلی استیشن1 ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 441
نویسنده : بنیامین سلمانی

از علاقه مندان به ورزش تنیس روی میز(پینگ پنگ) هستید؟پیشنهاد می کنیم بازی Table Tennis Touch 1.1 را برای اندروید دانلود کنید.

بازی اندروید Table Tennis Touch

 

با باشگاه تکنولوژی همراه باشید

کاستی های این وبلاگ را درقسمت نظرات مطرح کنید.دراسرع وقت پیگیری می شود.باتشکر



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی تنیس اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 375
نویسنده : بنیامین سلمانی

روزنامه دیلی میل نوشت: گروه تروریستی داعش این عضو اندونزیایی خود را که مبتلا به ایدز بود، به دلیل انتقال عمدی این بیماری به دستکم یک عضو دیگر این گروه از طریق اهدای خون اعدام کرد.

داعش یک عضو ایدزی خود را در سوریه اعدام کرد

این روزنامه نوشت: این عنصر اندونزیایی داعش مبتلا به ایدز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین سایر عناصر در شهر الشدادی در نزدیک حسکه سوریه شده و تحقیقات نشان داده بود که او پیش از پیوستن به داعش از ابتلای خود به ایدز آگاه بود.

 

 

 

منبع:افکارنیوز



:: موضوعات مرتبط: خارج از بحث , ,
:: برچسب‌ها: داعش , گروه داعش , گروه تروریستی داعش , ایدز , بیماری ایدز , جنایات داعش ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 324
نویسنده : بنیامین سلمانی

لباس کودکان بیشتر از هر لباس دیگری لک و کثیف می‌شود. به همین دلیل برای پاکیزگی کامل و استریل شدن، نیاز به شستشو با پودر دارد. اما پودر‌ها در صورتی که به طور کامل از سطح لباس‌ پاک نشوند، پس از تماس‌ با بدن کودکان، باعث تحریک پوست شان شده و حساسیت‌هایی مانند درماتیت یا اگزما را تشدید می‌کنند.

محافظت از پوست کودکان به کمک ماشین لباسشویی WA3 سامسونگ

 


:: برچسب‌ها: ماشین لباس شویی , سامسونگ ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 306
نویسنده : بنیامین سلمانی

زمانی که شیائومی در ماه آوریل و در «دهلی نو» از یک موبایل جدید رونمایی به عمل آورد، هرج و مرج شروع شد. همه خودشان را به این شهر رساندند، از برخی کارمندان بلند پایه شعبه پکن گرفته تا اهالی رسانه که بیشترشان با ویزای توریستی توانستند به مراسم برسند.

شیائومی چگونه توانست در چین رشد کرده و سپس بازارهای جهانی را هدف قرار دهد؟

 


:: برچسب‌ها: شیائومی , کمپانی شیائومی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 3747
نویسنده : بنیامین سلمانی

سورنتو ( Sorento ) یکی از خودروهای موفق کمپانی کیاموتورز و سومین خودروی پرفروش این شرکت است که به عقیده مسئولین کیا، ستون اصلی این کمپانی به حساب می‌آید.اکنون کیا ( Kia ) مدل ۲۰۱۶ از شاسی بلند پرطرفدار سورنتو را با تغییراتی قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود عرضه کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت.

۲۰۱۶-kia-sorento-sxl-through-snow



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: کیا سورنتو , خودرو , ماشین , سورنتو , سورنتو2016 , امکانات سورنتو2016 , امکانات کیاسورنتو2016 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 348
بازدید دیروز : 161
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 3083
بازدید کل : 126379
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com