عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 1217
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی اچ‌تی‌سی امروز یک اسمارت فون جدید از سری وان M9 را با نام وان (M9(s عرضه کرد. این محصول در زمینه مشخصات تغییرات زیادی نسبت به نسخه اصلی داشته است. در کنار سخت افزار قدرتمند‌تر، نمایشگر این محصول توسط یک شیشه یاقوت کبوده پوشانده شده است. انتظار می‌رود که دستگاه مذکور در ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) در تایوان عرضه شود.

HTC One M9(s) (1)

 



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , اچ تی سی وان ام 9 اس ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 1133
نویسنده : بنیامین سلمانی

امروز اچ تی سی از یک گوشی هوشمند جدید از خانواده ام ۹ خود با نام اچ تی سی وان ام ۹ اس ( HTC One M9s ) در تایوان رونمایی کرد.این گوشی که از نظر طراحی ظاهری شبیه به وان M9 معمولی دارد ، به مشخصاتی متفاوت با نسخه اصلی مجهز شده است.

HTC-One-M9s

HTC One M9S از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح Full HD بهره خواهد برد و یکی از مهم ترین تفاوت های آن نسبت به نسخه استاندارد استفاده از چیپ ست Helio X10 شرکت مدیاتک است که پیش از این در تعدادی از محصولات دیگر شرکت HTC به کار رفته بود.

از سوی دیگر شرکت HTC همانند رویکردی که نسبت به تلفن های همراه One E9 و One E9s داشت و به دلیل کاهش قیمت تلفن همراه One M9s نسبت نسخه استاندارد، این محصول را تنها به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. البته همچنان می توان از کارت حافظه خارجی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی بهره برد.

این تلفن همراه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مشابه با دو تلفن همراه One E9 و One E9s بهره خواهد برد، با این تفاوت که به فناوری لرزش گیر دست ( مشابه نمونه به کار رفته در نسخه Supreme Camera تلفن همراه One M9+ ) مجهز شده است. این دوربین که از لنز f/2.0 و ۲۷.۸ میلیمتری بهره می برد از شیشه مقاوم sapphire crystal استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر دوربین جلوی UltraPixel با وضوح ۴ مگاپیکسل و لنز f/2.0 و ۲۶.۸ میلیمتری نیز دیگر تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند.

HTC-One-M9s-4

ابعاد فیزیکی تلفن همراه One M9s دقیقاً مشابه نسخه استاندارد One M9 و برابر است با ۱۴۴.۶ x 69.7 x 9.6mm . با این حال وزن آن ۱ گرم سنگین تر از تلفن همراه One M9 و ۱۵۸ گرم خواهد بود. شرکت HTC در این مدل از باتری با ظرفیت ۲۸۴۰ mAh استفاده کرده است.

گوشی جدید شرکت HTC از شبکه های مخابراتی LTE پشتیبانی خواهد کرد و فناوری هایی نظیر Bluetooth v4.1، dual-band Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، NFC و GPS به همراه A-GPS GLONASS و Beidouنیز سایر نکات قابل ذکر آن به شمار می روند.

در نهایت باید گفت پیش فروش این تلفن همراه در بازارهای تایوان از هم اکنون با قیمتی معادل ۳۹۰ دلار آغاز شده است و در روز ۲۱ نوامبر وارد بازارها خواهد شد، با این حال تاریخ عرضه و همچنین قیمت آن در سایر بازارهای بین المللی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , اچ تی سی وان ام9 ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 1046
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوشی هوشمند ال جی جی ۳ ( LG G3 ) یکی از بهترین گوشی های کمپانی ال جی در سال های اخیر است که سال گذشته استقبال خوبی از آن شد.حالا پس از G4 ، ال جی اعلام کرده که بزودی نسخه جدید سیستم عامل اندروید ، یا همان اندروید ۶ مارشمالو را برای ال جی جی ۳ نیز عرضه خواهد کرد.گفته شده این گوشی تا اواسط ماه آینده میلادی و پیش از فرا رسیدن سال جدید به این نسخه اندورید آپدیت خواهد شد.

lg-g3

سیاست همیشگی بر این است که ابتدا گوشی های برتر کمپانی ها بروزرسانی جدید اندروید را دریافت کنند و اگر زمان و امکانات برای سایر گوشی ها موجود بود، ارائه بروزرسانی برای آن ها در دستور کار قرار بگیرد.حال در این میان اکثرا این موضوع فراموش شده و پس از اینکه گوشی های برتر بروزرسانی را دریافت کردند زمان دریافت برای سایر گوشی ها برای طولانی مدت به تعویق افتاده و یا کم کم فراموش می شود تا اینکه نسخه بعدی سیستم عامل از راه برسد!

همانطور که پیشتر در خبری مربوط به ارائه این آپدیت برای ال جی G4 به آن اشاره کردیم، ال جی سیاست جالبی را پیش رو گرفته و پیش از ارائه آپدیت جدید برای گوشی های خود به هموطنانش، کاربران یک یا دو کشور دیگر را موش آزمایشگاهی قرار داده تا نسخه بتا را امتحان کنند! پس از مشخص شدن نتیجه از سوی کاربرانی که اقدام به بروزرسانی کرده اند و رفع خطاهای احتمالی آن، کاربران کره جنوبی نیز قادرند تا از این نسخه سیستم عامل بهره مند شوند.

خبرها حاکی از این است که درست مانند ال جی G4، لهستان اولین میزبان اندروید ۶ برای ال جی G3 خواهد بود، چون مدیر اجرایی ال جی در کشور لهستان در توئیتر خود این طور اعلام کرده که این نسخه برای گوشی ال جی G3 در مراحل آخر تست به سر می برد و انتشار آن به زودی آغاز خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ال جی , ال جی جی 3 , اندروید , اندروید مارشمالو , اندروید 6 ,
تاریخ : شنبه 11 مهر 1394
بازدید : 1096
نویسنده : بنیامین سلمانی

گلکسی اس 6 اج در نتایج تست GeekBench توانسته با نتایج خیره کننده ای در صدر جدول این بنچمارک قرار گیرد. این نتایج می تواند خطری برای اپل و حتی آیپد ایر 2 باشد که به راحتی توانسته شکست بخورد باشد. چیپ اگزینوس 7420 هشت هسته ای توانسته در نتایج تک هسته ای در این بنچمارک امتیازی معادل 1495 و در نتایج چند هسته ای امتیاز 5375 را به دست آورد که این نتایج می تواند برتری سامسونگ را رقم بزند.

gsmarena_001



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 اج , بنچمارک , اگزینوس7420 , اندروید , سامسونگ ,
تاریخ : شنبه 11 مهر 1394
بازدید : 1016
نویسنده : بنیامین سلمانی

شاید شما با گلکسی اس 6 اکتیو آشنایی داشته باشید. این اسمارت فون نیز در رده اکتیو گلکسی ها قرار خواهد گرفت که البته مشخصات پایین تری از یک پرچمدار دارد. با یک دستگاه 4.5 اینچی و رزولوشن 480 در 800 رو به رو هستیم. از نظر ظاهری باید به این مورد اشاره کنیم که دستگاه دارای گواهی IP67 است تا بدین ترتیب خیال شما از بابت غواصی این دستگاه در عمق ۱.۵ متری راحت باشد.

Samsung-Galaxy-Active-Neo-4



:: برچسب‌ها: گلکسی اکتیو نئو , سامسونگ , اندروید , گوشی , موبایل , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 1145
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوگل شب گذشته اولین گوشی نکسوس با بدنه‌ی تمام فلزی را با نام نکسوس ۶ پی معرفی کرد. این نکسوس که با همکاری هواوی ساخته شده دارای صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که مجهز به پوشش گوریلا گلس ۴ برای مقاومت بیشتر نیز خواهد شد. گوگل این صفحه‌نمایش بزرگ را مناسب برای تماشای ویدئو و انجام بازی‌های سنگین می‌داند.

نکسوس 6 پی

 



:: برچسب‌ها: نکسوسP6 , گوگل , نکسوس , گوگل نکسوس , هواوی ,
تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 1061
نویسنده : بنیامین سلمانی

سال 2015 و پروژه صفر سامسونگ برای تمام کردن موج انتقادات مربوط به طراحی، ارایه خلاقیت ها دستگاه های دو لبه خمیده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این پروژه حالا به خانواده گلکسی نوت آمده و نتیجه آن گلکسی نوت 5 است. دستگاه زیبایی که تمام خوبی های گلکسی اس 6 را در یک نمایشگر بزرگتر در کنار قلم دوست داشتنی S Pen ارایه می دهد. سری گلکسی نوت سامسونگ را حتی منتقدین این برند دوست دارند و همواره آن را برترین محصول تولیدی سامسونگ موبایل می دانند.

Galaxy note 5 review-toranji (56)



:: موضوعات مرتبط: بررسی , ,
:: برچسب‌ها: گلکسی نوت5 , سامسونگ , اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 1930
نویسنده : بنیامین سلمانی

ایرانسل از نرم‌افزار کاربردی خرید الکتریکی بلیت با نام تجاری «گیشه» در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ رونمایی کرد.

نرم افزار گیشه ایرانسل، راهکاری برای خرید الکتریکی بلیت از طریق تلفن همراه

 


:: برچسب‌ها: ایرانسل , بلیط , اپلیکیشن گیشه ایرانسل , ,
تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 937
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی ال جی از لپ تاپ جدید خود با نام ” ال جی گرم ” ( LG Gram ) برای رقابت با مک‌بوک ایر اپل رونمایی کرد.ال جی Gram در کنار امکانات بسیار بالا و بهینه‌سازی اختصاصی با ویندوز ۱۰، در مدل‌های مختلفی همراه با پردازنده‌های نسل پنجم Core i5 و Core i7 اینتل عرضه می گردد.

lg-gram-lap-top



:: برچسب‌ها: ال جی , لپ تاپ , ال جی گرم , لپ تاپ ال جی گرم ,
تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 984
نویسنده : بنیامین سلمانی

هنوز یک هفته از شروع فروش آیفون های جدید اپل موسوم به آیفون 6 اس نگذشته که شایعات در مورد آیفون های سال آینده این کمپانی که آیفون 7 نام خواهند داشت، آغاز گشته است.

N85A0450



:: موضوعات مرتبط: بازار شایعات , ,
:: برچسب‌ها: آیفون7 , شایعات , اپل , موبایل , گوشی ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 355
بازدید ماه : 2780
بازدید کل : 122601
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com